Halaman

Selasa, 1 Januari 2013

GANGSTER #KL112 BUAT KACAU DI UPSI

UPSIDaily amat terkejut dengan tulisan yang ditulis pada salah sebuah dinding pintu pagar UPSI. Perkataan yang ditulis adalah #KL112 yang bermaksud himpunan besar-besaran pada 12 Januari 2013 yang dianjurkan oleh pihak pembangkang. Mungkin anasir-anasir dalam kampus atau penduduk di luar kampus yang melakukannya. Jika hendak disiasat dengan teliti siapa pelakunya pihak UPSI boleh melihat di dalam rakaman CCTV.



Himpunan demi himpunan dilaksanakan oleh pihak pembangkang namun sebagai rakyat Malaysia UPSIDaily masih tertanya-tanya apakah sebenarnya yang hendak ditunjukkan oleh mereka. Kalau betul-betul mereka nak mencontohi negara Mesir sehingga kini selepas pembangkang menang pilihanraya pun Mesir masih bergolak. Tapi mungkin juga rakyat yang tidak waras akalnya untuk berfikir mengimpikan pergolakan dalam negara.

UPSIDaily menyeru kepada semua sahabat-sahabat di UPSI agar tidak terpengaruh dengan agenda politik dan membawanya ke dalam kampus sehinggakan sanggup melakukan vandelisme di Universiti tercinta ini. sama-sama kita sayangi universiti kita. -WeLoveUPSI

#sekiranya ada sesiapa yang mempunyai maklumat berkaitan hal ini booleh menyalurkan maklumat tersebut di fb UPSI Daily







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...