Halaman

Selasa, 26 November 2013

YANG MANA SATU NI? #PrkUPSI @DrJunaidy

Salam berPilihanRaya Kampus warga UPSI sekalian...


Sehari sudah selepas sesi penamaan calon semalam. 8 daripada 29 kerusi (MTB) telah dimenangi oleh pihak WeLoveUPSI. 15 calon akan merebut 5 Kerusi UMUM yang dipertandingkan. Malam tadi merupakan rapat umum pertama yang telah diadakan di Cafe Kolej Ungku Omar.

Suasana penamaan calon semalam

Kita lihat sikit 2 pic yang di upload oleh sahabat2 kita.. Warna warni melihat kemeriahan berkempen.

 

PRK UPSI kali adalah sangat berbeza dari tahun-tahun sebelumnya... Apa yang menjadi kelainan itu adalah banyak kumpulan yang tampil menghantar calon-calon mereka. Mari kita lihat berapa penjuru pula pada sesi kali ini.

1. 
We Love UPSI
Page FB Rasmi : We Love UPSI
Twitter Rasmi : @WeLoveUPSI

2.  
Mahasiswa Pendidik

3. 
Rintis UPSI
Page FB Rasmi : Rintis UPSI

4. 
Ikatan Mahasiswa UPSI 


Ada hantar calon tak LMP dan SMILE ? UPSIdaily rasa mereka ni dah bergabung dengan yang di atas atau berlaku penjenamaan semula. 

5. 
Legasi Mahasiswa Progresif (LMP)
Twitter Rasmi : @lmpUpsi

6.  

Smile UPSI
Page FB Rasmi : "Smile" UPSI


28 November 2013 adalah hari penentu. Kita lihat hari-hari berbaki untuk berkempen ini apa yang akan berlaku. Khabarnya sudah ada laporan polis dibuat kerana isu sabotaj kereta calon dan ada calon yang diugut supaya menarik diri daripada bertanding. Tekanan demi tekanan bakal diterima oleh calon-calon. Apapun...UPSIdaily nak ucap..., Semoga Berjaya!

Selamat menjadi pemerhati yang jujur kepada diri sendiri

Boleh juga follow Twitter rasmi @UPSIdaily untuk melihat update terkini senario PilihanRaya Kampus universiti-universiti yang terlibat pada PRK kali ini.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...