Halaman

Khamis, 1 Mac 2012

KAB KECOH, SEKUMPULAN LEMBAGA MASUK RUMAH PENGHUNI?

Salam Keamanan, Salam Kebajikan

Warga KAB terkejut apabila sekumpulan mahasiswa datang mengunjungi setiap rumah penghuni pada 22 dan 23 Februari 2012 jam bermula jam 9.00 malam bagi menjalankan kajian selidik tentang permasalahan yang dihadapi oleh penghuni di KAB dan KZ. Ada segelintir pihak yang terkejut dan tidak senang dengan kedatangan kumpulan ini kerana mencuri sedikit waktu malam mereka. Namun kumpulan yang digelar sebagai ASPIRASI KAB ini menerima segala tuduhan dan tohmahan dengan berlapang dada demi matlamat yang satu iaitu MENJAGA KEBAJIKAN MAHASISWA.

Antara isu utama yang diutarakan oleh penghuni kepada Pimpinan ASPIRASI adalah berkaitan masalah Langsir, Television dan beberapa permasalahan berkaitan kemudahan asas yang lain. Oleh yang demikian, ASPIRASI KAB telah mengambil langkah pro aktif dengan membawa perkara ini kepada Pengetua kedua-dua kolej kediaman. Rentetan daripada itu ASPIRASI KAB telah bertemu dengan TNC HEPA pada 27 Februari 2012 jam 3.30 petang bagi mencari jalan penyeleaian kepada masalah ini. Seperti yang kita semua sedia maklum, TNC HEPA merupakan seorang yang Pro Aktif. TNC HEPA telah memberi jaminan bahawa isu ini akan diselesaikan dengan segera yang mungkin demi kebajikan penguni kolej.



Permasalahan langsir yang dihadapi oleh penghuni KAB dan KZ








JENG...JENG..JENG...LANGSIR BARU? APAKAH??

Warna-warni
 Macam-macam design

Kreatif

Darurat2 dah ni...habis langsir 


BERITA GEMBIRA BUAT SEMUA WARGA KAB & KZ!!!
Tepat jam 10.00 pagi, KJ Aspirasi KAB telah menerima panggilan telefon daripada pihak HEP bahawa peruntukan telah diluluskan untuk LANGSIR BARU. ASPIRASI akan terus memperjuangkan kebajikan pelajar. Tidak hanya menyalak di dinding2 FACEBOOK! Keje tak buat, cakap berapi...jangan memperjudikan kebajikan pelajar untuk kepentingan JUAK. Kalau tak buat keje..xde sapa pun tahu masalah. Kalau cakap je...bukti tak de..mahkamah pun kalah!!!

KLIK UNTUK INFO:
ASPIRASI UPSI dalam diam Mohon SEKATAN FB & YOUTUBE ditarik semula !!!


Pro-Aspirasi, UPSI
Shahrael Bin Abd Kassim
Exco Akademik & Kerjaya
Majlis Perwakilan Pelajar



Dan kini seluruh mahasiswa UPSI yang menggunakan perkhidmatan JARING UPSI dapat access FB & YOUTUBE pada waktu malam. Selamat menyiapkan assigment. Tahniahh!!!!


---------UPSIdaily----------

UPSIdaily terima segala ARTIKEL yang ingin disiarkan di sini demi perkongsian bersama. Apa yang penting, KEBAJIKAN DAN SAHSIAH PELAJAR UPSI HARUS DIUTAMAKAN



Terima kasih diucapkan kepada mereka yang tahu apa tanggungjawab yang perlu dilakukan demi kepentingan Mahasiswa UPSI.



2 ulasan:

Brader Jai berkata...

tahniah UPSIDaily

iyaka berkata...

tahniah..tuntut langsir baru...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...