Halaman

Selasa, 27 Mac 2012

MAHASISWA PENDIDIK PATUT DICONTOHI. TAHNIAH!!!

Salam Mahasiswa UPSI...

Mahasiswa UPSI dibelenggu pelbagai isu...permasalahan berkaitan peruntukan program dari pihak HEP, isu pembasmian ISLAM di UPSI?? Melihat perkara ini, berbagai-bagai versi yang cerita jadi perbualan, andaian, sangkaan, penilaian oleh abg2 dan kakak2 di UPSI. Tersurat tidak seperti apa yang tersirat. Menimbulkan keraguan, salah-faham, penilaian yang singkat, meragukan akhirnya bimbang timbul fitnah. 

KLIK IMEJ UNTUK BESARKAN!!!

Buktikan...jangan hanya berbicara. Bimbang nanti sendiri yang malu.. Fahami dulu kenapa dan mengapa perkara ini terjadi. 

Pembasmian Islam di UPSI???

Apabila Yang Arif Putera berkata...adakah tuduhan? Pandangan mahasiswa matang? Sepertinya tahu segala perkara apa yang berlaku. Tiada yang betul..salah belaka.. Cetek menilai!

No komen... teruskan bersama KSMP!

No komen... teruskan bersama KSMP!

Program apakah semua ini???

1?

2?

3?

4?

5?

"Alhamdulillah dan terima kasih kepada semua warga UPSI yang menyertai dan menjayakan Pengajian Pondok Universiti."

6?
7?
8?
9?
.
.
.
.
.
.
Sampai bila program seperti ni nak dianjurkan lagi di UPSI???? 
Banyaknyer!!!!! KLIK SINI dan KLIK SANA

Melihat senario yang dimainkan oleh Mahasiswa Pendidik ini..masih tidak nampak kematangan yang sewajarnya dibawa. Aktiviti Kerohanian, ada bajet yang diperuntukkan dalam menjalankan aktiviti. Program kerohanian yang berterusan, maka peruntukan perlu dibahagi-bahagikan dan dimanfaatkan sebaiknya supaya sepenggal pengajian, segala aktiviti kerohanian dapat dijalankan dengan jayanya. Tiada istilah SEKATAN atau bajet DIPOTONG!! Pernah fikir mengenai bajet program-program lain juga? Jangan mempergunakan isu ini untuk memburukkan mana-mana pihak dan mengeruhkan keadaan, hanya pandai berselindung disebalik program islamik. Kita mahu semua mahasiswa UPSI mendapat manfaat dari aktiviti-aktiviti yang dijalankan di UPSI. 

Untuk pengetahuan Mahasiswa UPSI sekalian, banyak aktiviti yang berjaya dilaksanakan dibawah skop aktiviti kerohanian. Ada juga aktiviti islamik yang dibawa keluar dari UPSI untuk dilaksanakan, tetap mendapat sokongan dan kelulusan dari pengetua kolej kediaman. SEKATAN KAH INI?? Kenapa mereka ini tidak mahu menwar-warkan? Tiada ucapan terima kasih dan penghargaan yang diberikan, lebih teruk lagi apabila menunjukkan sikap tidak tahu bersyukur.


--------------------UPSIDaily--------------------

Pelbagai aktiviti kerohanian dijalankan di bawah pentadbiran Pusat Islam UPSI yang mana telah diberi autonomi untuk menjalankan program. Fahami prosedur dan keadaan. Ikhlas...Allah permudahkan urusan. Pihak UPSI sentiasa menyokong aktiviti-aktiviti pelajar... TNC HEP amat menggalakan mahasiswanya menjalankan aktiviti dan program.

P/s : Jangan suka menabur fitnah... Perkara kecil jangan dibesarkan, yang sebenarnya tak ada apapun... Jangan rosakan keamanan yang ada... Bijak lah menjadi Mahasiswa.... Bertaubatlah...


MERAIH SOKONGAN...FITNAH DITABURKAN...
TERUSKAN BERSAMA KSMP!!!=)

"Sesuatu yang menguntungkan DISENYAPKAN, yang tidak menguntungkan DIGEMBAR-GEMBURKAN untuk menagih simpati..."

2 ulasan:

black.mr hyde.white berkata...

a nice news coverage indeed!
keep on digging these stuffs will reveal who is the one who did wrong things

dRSis berkata...

Bosan dengan kepura-puraan puak2 ni... nama je Mahasiswa tp....??? mencemarkan imej..cikgu ke cm ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...