Halaman

Jumaat, 24 Februari 2012

KHAR UPSI ANJUR KARNIVAL ANTI DADAH

Salam sahabat Mahasiswa/i UPSI
We Love UPSI


Sebagai pembuka tirai semester baru ini, Kolej Harun Aminurrashid UPSI telah menganjurkan Karnival Anti Dadah (KanDa '12). Program ini berlangsung selama 4 hari bermula semalam 23hb Februari 2012 sehingga 26hb Februari 2012 bertempat di Kolej Kediaman Harun Aminurrashid. 

Pelbagai program menarik telah dirancang dan semua dijemput hadir bagi memeriahkan lagi KanDa '12. Para hadirin yang hadir boleh melawat gerai-gerai yang dibuka dan menyertai pelbagai pertandingan yang telah disusun.


Tentatif sepanjang program


 Antara program-program menarik sepanjang 
KanDa '12

FORUM : Kekasihku Di Lorong Gelap

Bengkel Pengurusan Jenazah (HIV & AIDS)

Secangkir Bicara Dalam Diari Kehidupan " Aku Di Persimpangan"

 Festival Nasyid Anti Dadah 2012

Pertandingan Forum Wacana Ilmu 2012

Malam Simfoni Hitam Putih Hidup

Street Soccer

 Marathon KanDa '12

Pesta Sukaneka Rakyat

Untuk maklumat lanjut, sila lawat PAGE FB and LIKE

-------------UPSIdaily-------------

Penganjuran program seperti yang dilakukan oleh KHAR, KanDa '12 merupakan acara gilang-gemilang yang dinanti-nantikan oleh warga UPSI dan penduduk sekitar Tanjong Malim. Untuk makluman semua, setiap kolej kediaman UPSI pasti akan mengajurkan satu program besar seperti "Open Day" dan ini merupakan satu aktiviti tahunan bagi kolej-kolej kediamna UPSI. 

Melalui program seperti ini, banyak manfaat yang diperolehi oleh jawatankuasa pelaksana seperti aspek pengurusan, protokol dan sebagainya. Menjadikan Mahasiswa/i UPSI serba boleh dan selain itu dapat mnecungkil bakat-bakat baru. Jalinan ukhuwah dapat dieratkan. Semoga objektif program KanDa '12 KHAR akan tercapai dengan jayanya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...