Halaman

Selasa, 15 Mei 2012

#HBN2012 : BELIA MAHASISWA BERSAMA DI PUTRAJAYA

Salam 1 Belia...salam 1 Malaysia...

HIMPUNAN JUTAAN BELIA SELURUH MALAYSIA

Minggu depan...Himpunan Jutaan Belia bukan sahaja bakal mendapat sambutan dari golongan belia malah dari semua peringkat umur, dalam dan luar negara.

Video Promo : #BHN2012 bukan sahaja dihadiri oleh belia

Tahun ini, sekali lagi Kementerian Belia dan Sukan (KBS) bakal menjayakan Himpunan Jutaan Belia buat kali kedua. Setelah mendapat impak yang amat berkesan, melihat sambutan yang amat menggalakkan pada tahun lalu, kini Himpunan Jutaan Belia diteruskan lagi. Sebagai mahasiswa yang juga adalah dikalangan belia masa kini., pasti program seperti ini merupakan satu penghargaan kepada para belia. Himpunan Jutaan Belia ini merupakan satu inisiatif terbaik KBS sebagai satu platform program yang amat jelas membawa kebaikan kepada semua belia Malaysia melalui pengisian program-programnya sepanjang 5 hari.

PUTRAJAYA
23 - 27 Mei 2012
(Rabu - ahad)

Himpunan Jutaan Belia ini bakal membawa impak dan imej yang baik kepada seluruh rakyat Malaysia seperti tahun sebelumnya.



#HariBelia2012 turut mendapat sokongan artis 

-------------------UPSIdaily--------------------
Sekadar Renungan
Mahasiswa adalah golongan yang sangat bertuah dan berintelektual. Golongan yang sangat beruntung jika dibandingkan dengan sebahagian besar sahabat kita yang tidak berpeluang melanjutkan pelajaran ke peringkat IPTA terutamanya. Adakah golongan Mahasiswa ini dipandang rendah oleh masyarakat luar? Apakah pandangan belia terhadap mahasiswa? Walau apapun yang berlaku, mahasiswa masih mampu untuk menunjukkan sokongan kepada program-program yang baik. Mari bersama menjayakan Himpunan Jutaan Belia..Belia bersatu Negara maju.

Maklumat lanjut sila [KLIK], segala info berkaitan program ada disini.

"...Hey Generasi Muda usah kau bersendiri..Kita punya satu hati...satu cita satu jiwa...."

Jom menuju ke Putrajaya

TAHNIAH KBS!!!
Selamat Hari Belia Negara

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...