Halaman

Sabtu, 19 Mei 2012

KITA BUKAN ORANG SENANG...SELAMAT MENGGALAS AMANAT

Salam Mahasiswa UPSI...

Tahniah Sahabat semua. Kenangan di UPSI, dilupa jangan. 

Demam menyiapkan segala tugasan dan tidak lama lagi kita semua bakal menduduki peperiksaan. Kepada semua mahasiswa UPSI, semoga dapat menghadapi segalanya dengan tenang dan sabar. Kepahitan itu tidak lama kerana manis itu pasti akan tiba.

Mengimbau kembali saat-saat manis ketika kaki melangkah ke Universiti Pendidikan Sultan Idris adalah satu mimpi yang tidak dapat dinafi. Ada diantara kita masih berada di Tahun 1, Tahun 2 Tahun 3, dan akhirnya berada di tahun akhir pengajian iaitu Tahun 4. Matlamat semua sama iaitu belajar, membawa amanat keluarga dan akan mengubah nasib keluarga untuk menjadi lebih baik. UPSI baru sahaja melangsungkan Istiadat konvokesyen UPSI Kali ke-14, meraikan kejayaan graduasi-graduasi yang sudah tamat belajar. Ini merupakan satu impian buat semua, menjulang kejayaan demi masa hadapan.

Terima kasih UiTM

Mungkin ada diantara kita masih kurang jelas kenapa pentingnya ilmu itu. Dan mungkin ada dikalangan kita merasa sudah cukup selesa kerana title GURU akan menjadi milik kita. Walau bagaimanapun, jangan putus asa untuk terus menimba ilmu dan belajar terus belajar. 

MAHASISWA BERJASA ASPIRASI NEGARA.

Terima kasih UiTM

Tahniah diucapkan kepada Delegasi Jelajah Destini Anak Bangsa 2012 UiTM atas usaha murni yang dijalankan demi menjamin masa depan dengan ruang dan peluang yang diberikan kepada adik-adik yang sebenarnya masih berpeluang melanjutkan pelajaran.

Info lanjut #JDAB2012 klik HARAPAN ESOK


SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...