Halaman

Jumaat, 11 Mei 2012

POSTING; BUKAN DONGENG. TAPI PASTI

Hari ini 11 Mei macam macam perasaan yang saya lihat dalam laman facebook alumni UPSI yang baru sahaja bergraduat dalam minggu ini. Belum pun puas meraikan kejayaan dalam  Istiadat Konvokesyen ada pula berita gembira untuk dikongsi bersama. Kalau semalam isu status BUJANG akan dihantar ke Sabah Sarawak hari ni adalah BERITA yang PASTI bagi mereka yang sudah lama menunggu posting.

Wah ada yang gembira, ada yang sedih, ada yang suspen dan ada juga yang PASRAH. Posting yang sebelum ni menjadi isu hangat UPSI akhirnya kembali memberi sinar kepada semua Alumni.
23 MEI 2012 tarikh permulaan posting tahun 2012.

 
Saya juga turut merasa bahang kegembiraan Alumni semua. Seronoknya dapat posting.


 Kalau kawan-kawan nak tau hari ni yang dapat surat semua posting Sarawak dan Sabah. Jadi yang belum terima surat posting sudah tentu anda sedang PASRAH, Jangan risau yang belum dapat surat mestilah anda dapat posting dalam semenanjung.  

Ada juga ucapan tahniah daripada cikgu yang mengajar di Sarawak.


Apa-apa pun TAHNIAH dan SYABAS buat semua Alumni. Semoga bila sudah diterima jadi guru jangan pula lupa PTPTN masih lagi tetap hutang, dan hutang WAJIB dibayar.

SEBELUM NI LMP SEMBANG APA?

YUYU LUNA MAYA kata posting tiada sebab PRK kalah. Tahun ni PRK belum laksana tapi posting dah ADA so YUYU LUNA ko sembang apa sebelum ni? RETORIK la

Posting bukan lagi dongeng tapi Pasti.  Kawan-kawan dah ucap Terima Kasih pada  KPM? Kalau belum jom ucap sekarang.

Selamat Maju Jaya CIKGU


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...