Halaman

Jumaat, 18 Mei 2012

MAHASISWA UPSI TOLAK LGBT

Salam Idealisma Mahasiswa...

UFB : Irshad Manji perlu dihalang...



Apakah yang anda semua faham tentang LGBT? Lesbian, gay, biseksual dan transgender. Kebebesan dalam hubungan tanpa batasan. Gejala ini semakin menular masuk ke Malaysia. Jika tiada orang yang berpengaruh memperjuangkannya dan membawa masuk, pasti gejala LGBT ini tidak diketahui umum. Dan golongan LBGT ini mahu hak kebebasan bersuara yang tidak sepatutnya disekat oleh Kerajaan. Mahukah kita sekiranya gejala LGBT ini dibenarkan di Malaysia?

                       
              Lesbian remaja Islam Malaysia?                Gay melayu Malaysia?

 
salah satu bentuk biseksual di Barat.

Sekadar gambar hiasan bukan mengaibkan tetapi mahu mahasiswa sedar akan seriusnya gejala ini. UPSIdaily yakin dan percaya masih ada di antara kita tidak tahu apakah sebenarnya LGBT.

Siapakah individu yang membawa LBGT ini? Cukup sudah AMBIGA dikaitkan dengan LGBT dan sekarang yang terbaru IRSHAD MANJI? Siapakah Irshad Manji ini?

Klik untuk besar


Irshad Manji, sahabat kepada Salman Rushdie, pendukung liberal & LGBT antarabangsa telah berada di Malaysia dan akan mengadakan program diskusi buku liberalnya di Monash University, Sunway Campus pada hari Jumaat 18/5/2012 pukul 1.00-2.00 ptg iaitu ketika umat Islam sdg solat Jumaat. Mohon pihak Kerajaan mengambil serius perkara ini.  - Telah dibatalkan- tetapi lihat bagaimana individu ini berjaya mendapat tempat untuk masuk ke Malaysia dan meyebarkan pemikiran melalui penulisan buku yang dihasilkan.



Twitter @IrshadManji

Tahniah kepada Mahasiswa UPSI yang hadir.

--------------------UPSIdaily-------------------
Malaysia tetap menerima pelbagai ancaman dari pihak dalam dan luar. Sejauh mana Malaysia dapat mengekalkan keamanan yang dimiliki ini? Jika kita asyik berbicara mengenai kehadiran orang luar ke Malaysia iaitu Irshad Manji. Bantahan demi bantahan diutarakan. Tetapi bagaimana dengan pendukung LGBT yang berada di Malaysia? kenapa masih ada yang menyokong? UPSIdaily melihat satu senario yang tidak stabil. Matlamat jelas tetapi kadang kala nampak melencong apabila matlamat telah menghalalkan cara.

TIADA MANA-MANA AGAMA PUN YANG MEMBENARKAN LGBT

2 ulasan:

Perubahan UUM berkata...

Jihad melawan LGBT.. UUM bersama UPSI

UPSIdaily berkata...

Terima kasih Perubahan UUM...bersama sebagai mahasiswa egen perubahan menolak LGBT dari menular di Malaysia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...