Halaman

Khamis, 5 April 2012

[ADAM sayang VS MP UPSI]SAMA??

Salam kenangan penuh kerinduan...haha

Tak habis lagi kisah Adam Adli ni...UPSIdaily ingatkan cuti semester madu yang diberikan, AA ni wat lah perkara yang berfaedah. Tapi mana bolehkan...dah nak PRU. Ramai nak gunakan perkhidmatan dia. Pasti semua dah tahu kan apa yang berlaku pada AA. Kesian sahabat kita ni.

cc pixa HE.b.c


Baca lanjut di [SINI]

Tapi sahabat semua jangan bimbang...kawan kita ni selamat dijaga POLIS. 
shared video sikit...tengok depan lappy je tau dah apa berlaku...

fokus pada minit 4:43 sampai.....sampai habislah.

Tu lah, bahana campur tangan. Kenapa sibuk-sibuk datang kat tempat orang. Ada orang suruh ker?? SIAPAKAH? Emm...kan dah kene ______. Tak pasal-pasal kene kutuk juga. Jagalah diri dan nama tu. Ingat pesanan brader tu..."kau..kau...g belajar lah..g belajar...sambung belajar....."cukup pesanan dari penaja.

Ni kisah Adam Adli UPSI. Orang marahkan bila kita ganggu tempat orang. Ingat lagi tak kisah MP UPSI meroyan? [SINI] Jangan sampai pisang berbuah dua kali... lain pokok, lain buahnya.

Iklankan soalan jap. JAWAB semua!!!

Setuju!! Kita dah hantar wakil untuk berbincang!

TAPI
NI
APA
???

Teruskan bersama KSMP 

Shuuu...diam2..(-Kami Semua Memang Penipu-)

sama serupa vs sama tapi tidak serupa

---------------------UPSIdaily------------------
Apabila hendak lakukan sesuatu, fikirlah kesan dan akibat. Jangan fikir orang suka apa yang kita lakukan. Kena pandang pelbagai sudut. Buat baik pun ada orang tidak suka. Apatah lagi kalau buat perangai macam ni.. Ni lah yang dinamakan SUDAH TERANG LAGI BERSULUH. Bukan budaya mahasiswa macam ni. Jangan buat kecoh, tak suka tak suka tak suka. Perwatakan dan imej yang baik (luaran)..kene baik jugalah perbuatan. 

p/s : Adam jaga diri ye...

"Tingkahlaku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya"

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...