Halaman

Khamis, 26 April 2012

AKHIRNYA...AMAN KAMPUS TIBA DI UPSI

Salam keAMANan Teras PERPADUAN...

WE LOVE

Berita gembira buat semua!!! Delegasi AMAN KAMPUS akan tiba di UPSI hujung minggu ini. Makluman kepada semua warga UPSI, Delegasi AMAN KAMPUS akan berkampung di UPSI selama 2 hari 1 malam bermula 28hb - 29hb APRIL 2012. Sahabat AMAN KAMPUS ini akan menginap di Kolej Harun Aminurrahid. Dijangkakan seramai 110 sahabat dari pelbagai IPTA termasul urusetia akan bersama-sama Mahasiswa UPSI menjayakan 3 program utama ;

1) Siswa Prihatin
Gambar hiasan fakta kebenaran

2) Info Siswa
Gambar hiasan fakta kebenaran

3) Pentas Anak Muda
Gambar hiasan fakta kebenaran

AMAN KAMPUS Fasa 2 ini akan melabuhkan tirainya di UPSI. Jika sejarah tercetusnya Program AMAN KAMPUS bermula kerana aktivis pelajar datangnya dari UPSI maka UPSI telah diberi penghormatan sebagai destinasi IPTA terakhir. Mencipta 1 kenangan dan imej yang baik bahawasanya masih ramai lagi mahasiswa UPSI mahukan yang terbaik demi masa depan mereka. Apa yang berlaku, sedikit sebanyak telah memberi kesan kepada mahasiswa UPSI.

Mahasiswa cintakan keamanan!!!


Semoga objektif bagi keseluruhannya tercapai setelah Delegasi AMAN KAMPUS berjaya membawa suara-suara keamanan di kampus, membawa nama baik mahasiswa di mata masyarakat dan khusus demi nama baik UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS. Setelah pelbagai insiden, kontroversi, peristiwa dan segalanya yang berlaku...apepun, ianya tetap kekal dalam lipatan sejarah UPSI dan seluruh warganya. Mengambil ikhtibar dan pedoman, semoga mahasiswa yang masih menuntut di UPSI bersama-sama menjaga nama baik universiti tercinta ini.

TENTATIF PROGRAM
28hb April 2012
Bermula jam 2.00 Petang
- Siswa Prihatin di perkampungan sekitar Ketoyong, Tg Malim.
- Info Siswa di sekitar Pekan Tg Malim.
- Bacaan Yassin untuk Allahyarhamah Fatimah Mina bt Md Juferi di Surau Al-Falah
- Pentas Anak Muda di Dewan Za'ba

29hb April 2012
Seawal jam 7.30 pagi
- Senamrobik #padangKAB
- Sukaneka #padangKAB
- Majlis Penutup di Dewan Kolej Za'ba

Objektif program dan info rasmi berkaitan AMAN KAMPUS[KLIK SINI]

WE LOVE

-------------------UPSIdaily--------------------
Sebarang info/maklumat dan pertanyaan bolehlah dikemukan di PAGE UPSI daily. Marilah kita sama-sama menjayakan Program AMAN KAMPUS UPSI. Kehadiran semua warga UPSI bersama adalah amat dialu-alukan. 1 keluarga besar di bawah nama AMAN KAMPUS. Pengalaman baru, sahabar baru pasti akan membawa sesuatu yang baru dan berguna kepada kita semua. UPSIdaily yakin, pasti program-program murni seperti ini dapat dijalankan berterusan oleh mahasiswa UPSI. 

P/S : Pergerakan mahasiswa dari KHAR, KUO dan sekitarnya akan menggunakan BAS AMAN KAMPUS.

MARI BERSAMA-SAMA AMAN KAMPUS...
KEKALKAN KEAMANAN KURANGKAN KETEGANGAN 
MAHASISWA VARSITI HARAPAN UNIVERSITI

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...