Halaman

Rabu, 29 Ogos 2012

UPDATE MSK :"Jangan Marah Saya"..Saya Baru Tahu dan Baru Belajar

"Jangan Marah Saya...Saya Baru Tahu dan Saya Baru Belajar", begitulah luahan hati Pengarah Program Minggu Suai Kenal UPSI yang baru sahaja memulakan langkah persiapan dalam menerima mahasiswa baru 2 September ini di laman sosial facebook.

Muhamad Zafri Zabidin merupakan mahasiswa dari Fakulti Pengurusan dan Ekonomi ini pertama kali menjadi Pengarah Minggu Suai Kenal, beliau yang belum pernah menjadi Pengarah MSK sebelum ini mengharapkan agar semua RSK yang terlibat memberikan kerjasama yang baik kepadanya. Persiapan MSK yang masuk hari kedua hari ini masuk kepada fasa pecahan 13 bahagian sekretariat seperti bahagian Makanan, Pendaftaran, Protokol dan lain-lain lagi. Gerak kerja MSK yang dilaksanakan ini berpusat di Kolej Ungku Omar sehinggan 1 September ini .

Esok RSK yang terlibat akan mendengar taklimat daripada Pusat Kesihatan UPSI dan taklimat bersama Fakulti. 

*Moga RSK terus bersemangat menabur bakti.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...