Halaman

Selasa, 2 Oktober 2012

KABINET MPP UPSI BAKAL DIBENTUK ESOK

Tanjong Malim, 2 Oktober - Pilihanraya kampus sudah berlangsung dengan jayanya di UPSI dan kini tibalah masanya untuk kita melihat siapa bakal menjadi Yang DiPertua UPSI. Tugas besar yang bakal digalas ini bukanlah satu tugas main-main tetapi membawa suara mahasiswa/i UPSI keperingkat atasan Universiti seterusnya ke peringkat Nasional. 

UPSIDaily tengahari tadi sempat membuat temubual secara rambang di kampus dan majoriti Sahabat-sahabat dikampus menjangkakan pemenang undi tertinggi sebanyak 6077 undi Mohd Fadlillah Mukhtahar bakal memegang jawatan YDP UPSI, namun begitu semuanya bergantung kepada mesyuarat diantara 29 MPP yang sudah menang bertanding untuk memilih YDP MT serta Exco. 

UPSIDaily ada mendapat berita daripada salah seorang pegawai HEP bahawa pembentukkan kabinet MPP akan dilakukan esok selepas pelantikan 2 orang MPP dari wakil Institut Pengajian Siswazah, seorang MPP dari FSKIK, dan seorang MPP dari entik India tetapi masa dan tempat pembentukan tersebut masih lagi menjadi tanda tanya.

UPSIDaily menyeru kepada pihak HEP UPSI agar mempercepatkan pembentukan kabinet ini agar MPP UPSI dapat bertindak cepat menyelesaikan isu-isu kebajikan dan pembangunan mahasiswa mengikut portfolio mereka. -UPSIDaily

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...