Halaman

Rabu, 17 Oktober 2012

BALING BATU, SEMBUNYI TANGAN

Seperti yang dijangkakan pasti ada suara-suara tidak senang dari pihak MP terhadap artikel UPSIDaily (KLIK SINI), ibarat baling batu sembunyi tangan. Mari kita lihat saudara Cokelat King sudah mula melatah;

Mari kita lihat semula kenyataan daripada saudara YDP

"Saya amat terkilan dengan banner yang saya mengganggap itu sebagai provokasi untuk memecahbelakan We Love UPSI dan menabur rasa benci rakan Mahasiswa Pendidik kepada saya.Saya percaya ini adalah satu tindakan musuh yang tidak senang dengan kemenangan We Love UPSI amnya dan saya khasnya.Saya berharap pihak yang terbabit janganlah terlalu angkuh menggunakan politik kotor sebagai ingin melaga-lagakan kami. Saya berharap si pelaku tersebut mendapat hidayah dan memohon keampunan segera,dan saya sedia memaafkannya. Saya sekeras-kerasnya menafikan ianya dilakukan oleh pihak We LOVE UPSI dan saya yakin ini hanyalah provokasi yang dilakukan oleh mereka yang tidak senang dengan kesepakatan daripada We LOVE UPSI " 


Jika kita baca betul-betul rasanya tiada satu pun ayat beliau yang menuduh MP. Malah beliau memohon agar pelaku mendapat hidayah.  Provokasi ini sudah disusun dengan baik agar mendatangkan rasa simpati semula kepada pihak MP dan menjadikan saudara Fadlillah sebagai PENCETUS provokasi akhirnya mendatangkan persepsi buruk kepada sahabat-sahabat We Love UPSI. Permainan politik seperti ini sudah biasa kita lihat di dalam kancah politik semasa. Semoga Allah membuka hati mereka yang membuat perkara keji ini.-UPSIDaily

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...