Halaman

Jumaat, 12 Oktober 2012

SIRI 4 : Hentikan Spekulasi Terhadap Barisan MPP - Fadlillah

TANJUNG MALIM, 12 Oktober - Barisan kabinet MPP 2012/2013 yang dikatakan menghadapi masalah pembentukan kabinet sebenarnya hanya permainan politik kampus.

Berikut adalah maklum balas daripada ahli MPP daripada We Love UPSI, Fadlillah "saya berharap pihak media tidak mencampuri dan menokok tambah apa sahaja perkara yang tidak perlu. Kami masih seperti dahulu bersatu di bawah nama We Love UPSi".

UPSI Daily turut dimaklumkan bahawa mereka memerlukan sedikit masa untuk menyelesaikan apa sahaja masalah yang dihadapi. 

Malah UPSI Daily turut diseru supaya berhenti daripada menyiarkan sebarang artikel dan membuang artikel berkaitan Zafri.

Demi manfaat dan kepentingan "We Love UPSI", UPSI Daily akan membuang artikel tersebut dengan syarat mereka perlu berdamai dan menyelesaikan segala masalah dengan baik.

Sekiranya syarat ini dilanggar, kami tidak teragak-agak untuk mengeluarkan artikel lebih berat daripada ini. UPSI Daily beranggapan ini hanya adat dalam berkeluarga, masalah tetap wujud dan proses pembelajaran harus bermula daripada masalah.

Dikhabarkan, penyokong Pro M (Mahasiswa Pendidik) yang sebelum ini bergelak sakan bahawa "We Love UPSI" sudah berpecah belah turut terkejut apabila terdengar berita bahawa tiada masalah berat antara "We Love UPSI".

Pihak kami ingin menasihatkan kem "We Love UPSI" supaya berhati-hati dengan permainan politik Mahasiswa Pendidik kerana mereka sanggup melakukan apa sahaja demi kehancuran "We Love UPSI". Jika mereka menafikan dakwaan ini sudah lama mereka menyertai We Love UPSI dan meninggalkan perjuangan bersama Pro M.

Dalam perkembangan yang lain, kami di UPSI Daily masih tetap dalam landasan yang mana musuh utama kami ialah kebodohan Pro Mahasiswa, (Mahasiswa Pendidik dan Legasi Mahasiswa Pendidik). -UPSIDaily

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...