Halaman

Khamis, 4 Oktober 2012

"MPP SUKA GERAK SORANG-SORANG KEW?"

UPSIDaily pagi ini mengambil sedikit info daripada page A.S.P.I.R.A.S.I di laman sosial facebook dan berikut apa yang UPSIDaily temui adalah harapan seorang mahasiswa UPSI bernama Afiq Waliuddin kepada MPP UPSI dan UPSIDaily mahu kongsikan bersama-sama agar pihak MPP UPSI lebih MANTAP dalam tempoh setahun seterusnya dikenang sebagai MPP paling terbaik sepanjang zaman.

Punca Afiq menegur sikap MPP




Afiq merasakan MPP perlu ubah cara gerakkan



Biasalah bila menjadi MPP badan organisasi paling tinggi dalam kampus segala gerak-geri tingkah laku dan sahsiah setiap orang MPP juga sentiasa diperhatikan. Segala keputusan juga akan dinilai oleh setiap mahasiswa, tetapi sebagai manusia kita juga faham MPP juga manusia dan tidak boleh memuaskan hati semua orang cuma sebagai pengikut dibawah tampuk kepimpinan anda semua kami hanya mahu yang terbaik.

Jangkaan Kabinet MPP yang sepatutnya dibentuk semalam meleset sama sekali dan ini mungkin menjadi faktor utama ketidakseragaman MPP berikutan mereka belum mendapat portfolio masing-masing. UPSIDaily ada terbaca satu pernyataan yang berbunyi "Sekiranya kamu ingin memuaskan hati semua pihak maka kamu sedang membinsakan diri kamu". Sama-sama kita doakan agar MPP kita dapat melaksanakan tugas dengan baik.-UPSIDaily


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...