Halaman

Rabu, 24 Oktober 2012

Perutusan Khas Aidil Adha YDP dan Exco Akademik dan Kerjaya MPP 2012/2013



‎"Saat berderai jatuh titisan air mata suci IBRAHIM melihatkan keteguhan iman anaknya ISMAIL dikala itulah bermula sejarah agung ERTI SEBUAH PENGORBANAN"

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua umat Islam amnya, dan warga Universiti Pendidikan Sultan Idris ( UPSI ) khasnya. Semoga Aidiladha pada tahun ini membawa seribu keberkatan dan pengertian pengorbanan yang bermakna kepada kita semua. Kepada warga UPSI hati - hati pulang dan selamat sampai ke kampung halaman masing - masing.Insyaallah.


MOHD FADLILLAH BIN MUKHATAR
YDP MPP UPSI 2012/2013



Tika ini mungkin ada yang sudah sampai ke kampung halaman, dan ada pula yang sedang berkemas dan menanti masa untuk pulang. Namun ada juga yang masih berkira-kira untuk beraya di mana, memandangkan kampung halaman jauh di seberang laut. Tidak mengapa, pasti ada kegembiraan di sebalik kesedihan yang terpendam.

“Di kesempatan yang ada, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat semua
sahabat yang bakal menyambutnya nanti. Dalam hari-hari menjelang raya qurban ini, ingatlah pengorbanan ayah dan ibu dalam membesarkan kita menjadi insan yang seadanya . Selepas solat terutamanya, doakanlah untuk kesejahteraan mereka, dimana sahaja mereka berada kini”

:: selamat bercuti, jaga keselamatan diri masing-masing dan gunakanlah masa yang ada untuk berbakti kepada kedua ibu dan ayah :: :)

Muhammad Maghfur Ibrahim Akhibi
Exco Akademik & Kerjaya MPP 2012/2013

*Sidang redaksi UPSI Daily berbesar hati membuka slot untuk ucapan aidil adha daripada Mahasiswa UPSI. Sila email ucapan beserta gambar ke email kami upsidaily@gmail.com

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...