Halaman

Sabtu, 15 September 2012

"INNOCENT OF MUSLIM" BANGKIT KEMARAHAN UMAT ISLAM SELURUH DUNIA

Filem pendek bertajuk Innocent of Muslim benar-benar membakar api kemarahan umat Islam seluruh dunia disebabkan jalan ceritanya terdapat unsur-unsur menghina Islam. Penerbit filem pendek yang didalangi Terry Jones dan Sam Bacile adalah berketerununan yahudi, jadi tidak hairanlah musuh Islam ini menerbitkan filem pendek sedemikian rupa. 

Yahudi tidak akan pernah senang dengan masyarakat muslim seluruh dunia selagi kita tidak mengikuti mereka seperti yang telah tertulis di dalam Alquran yang bermaksud :

"Sekali-kali tidak akan redha orang-orang Yahudi dan Nasrani sehinggalah kamu mengikut jalan-jalan hidup mereka." (Al Baqarah: 120)


Filem tersebut dikatakan mendapat derma dari 100 orang yahudi berjumlah USD 5 juta dan melibatkan kurang 60 orang pelakon serta 45 orang krew. Penerbit yang keji itu berkata " Islam is a cancer, the movie is a political movie. it's not a religious movie"

Discover Muslim di UK membuat bantahan dengan mendedahkan siapa Nabi Muhammad S.A.W yang sebenar dengan mengedarkan buku-buku tentang sirah Nabi junjungan kita bagi menangkis segala penghinaan yang dilemparkan terhadap Baginda.

        Sumber dari www.mananqayyim.com

Sebagai Muslim, jika tiada sebarang perasaan marah terhadap penghinaan ini maka anda perlu melihat semula dalam diri anda apakah anda benar-benar muslim sejati. UPSIdaily masih menunggu samada pimpinan siswa/i di UPSI akan membuat himpunan atau apa-apa bantahan berkenaan isu ini. 








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...