Halaman

Khamis, 13 September 2012

DEMONSTRASI BESAR-BESARAN DI HADAPAN UPSI..................GAGAL

Tanjong Malim yang tenang pada waktu pagi hari ini dikejutkan dengan demonstrasi jalanan oleh puak Pro Mahasiswa pada jam 2.00 ptg tadi. Semalam UPSIdaily mendapat berita bahawa 5000 orang mahasiswa akan hadir dalam demonstrasi ini, tetapi ternyata jangkaan UPSIdaily meleset apabila hanya 5 orang sahaja yang berkumpul. Kelihatan yang hadir dalam DEMO 5 KETUL itu ialah Adam Adli, Safwan Anang dan konco-konconya seramai tiga orang.

Lima orang ahli Pro Mahasiswa yang hadir di hadapan UPSI itu terjerit-jerit kononya memperjuangkan nasib mahasiswa tetapi langsung tidak dihiraukan oleh siswa/i di sekitar mereka. Mahasiswa/i UPSI yang bijak berfikir memilih mana yang baik dan mana yang buruk telah sebulat suara menolak perjuangan Pro M di UPSI.



Menunggu Sahabat-Sahabat Yang Tak Kunjung Tiba


Mane orang tak nak dengar aku cakap ni 


Meh sini biar Adam pulak cakap

UPSIdaily melihat cubaan untuk mengumpul siswa/i UPSI menyokong demonstrasi ini GAGAL. untuk pengetahuan pembaca di UPSI kini sedang hangat kempen menyemaikan semangat "We Love UPSI " demi menjaga nama baik institusi yang suci dan menolak sebarang provokasi serta demonstrasi yang memburukkan nama UPSI.



_We Love UPSI_




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...