Halaman

Rabu, 12 September 2012

Video Pro M Memualkan Mahasiswa Seluruh Negara

Video ini membuat kita sebagai mahasiswa tertanya-tanya adakah dengan jeritan dan himpunan boleh meningkatkan penguasaam ilmu dalam kalangan mahasiswa/i di Malaysia. Dek kerana kuasa yang ingin dikejar Pro M atau mahasiswa Pro Pembangkkang seolah-olah kemaruk untuk mendapatkan kuasa. 

Memang sudah menjadi tanggungjawab Pro M untuk mempengaruhi mahasiswa/i lain lupakan pengajian, lupakan tanggungjawab kepada ibu bapa, lupakan ilmu yang penting kuasa perlu diperluaskan. Mereka mengiktiraf keganasan asalkan memnuhi matlamat yang ingin di capai.



Dari mana datangnya semangat begini, tidak perlu melihat jauh ke negara luar cukup sejarah membuktikan Anwar sebagai punca menarik mahasiswa ke jalanan dan inilah budaya yang diterapkan olehnya dalam kampus dahulu. 

Wartawan UPSIdaily mendapat maklumat mengatakan Pro M UPSI akan menganjurkan demonstrasi jalanan pada hari esok di UPSI. Senarionya pasti sama memualkan semua pihak yang terkesan daripada tindakan Pro M. Semuanya terletak ditangan anda,  anda pilih ilmu dapat ilmu, anda pilih demonstrasi anda dapat kesan demonstrasi. 


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...