Halaman

Isnin, 10 September 2012

SISWA/I BENGANG DENGAN KAFE KUO

Hari ini merupakan hari pertama UPSI memulakan kuliah, suasana ceria dipagi hari ini dihiasi dengan kesibukkan mahasiswa berjalan kaki menuju ke bilik kuliah, ada juga yang sedang menunggu bas, ada juga yang menaiki motorsikal menuju ke bilik kuliah, terpancar wajah-wajah manis ceria pada semua siswa/i UPSI. 

Namun begitu pada jam 12.00 tengahari hingga 1.00 petang, ramai mahasiswa berasa bengang dengan pihak kafe KUO apabila makanan yang disediakan habis awal dan ada juga kedai yang tutup. Hal ini menyebabkan siswa/i merungut berikutan tiada kafe terdekat yang buka untuk mereka membeli makanan. Akhirnya siswa/i terpaksa berlapar sepanjang siang tadi. 

Wartawan UPSIdaily yang melawat tempat kejadian melihat kafe tersebut memang benar-benar tutup dan ada boleh lihat gambar-gambar di bawah :



Apa yang dilakukan oleh pihak JMK KUO, Mungkin sibuk menjual baju Mahasiswa Pendidik(Pro Pembangkang) hingga lupa untuk menjaga kebajikan siswa/i di kolej sendiri. 

1 ulasan:

Perubahan UUM berkata...

Di UUM mahassiwa pembangkang Transformasi Mahasiswa pun lebih tahan jugalah HEBATNYA.. hahaha menyalak bagai nak rak soal kebajikan bagi portfolio kebajikan apa pun tak da.. memang janji dimunkiri.. TOLAK SEPUPU SEPAPAT PRO M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...