Halaman

Khamis, 20 September 2012

PRO M GELAR TNC HEP "DATO DANDUT"

Agak tidak bertanggungjawab sebagai seorang mahasiswa menyerang peribadi seseorang dengan secara terang-terangan. Walaupun entri yang sudah berbulan-bulan tidak di update sejak May tetapi UPSIdaily berasa yakin bahawa Pro M masih belum membuat permohonan maaf terhadap Datuk Paduka Prof. Dr Junaidy Abu Bakar terhadap entri yang tidak bertanggungjawab tersebut.(KLIK SINI

UPSIdaily bukan hendak memenangkan TNC HEP UPSI tetapi tindakan Pro M ini dilihat seperti kebudak-budakan menyerang secara peribadi. Jika nak dibandingkan dengan idola-idola mereka dalam Pakatan Rakyat pemimpin-pemimpin PR jarang-jarang sekali menyerang peribadi pihak lawan. 

Tetapi apakan daya semua isu sudah diselesaikan oleh pihak HEP, mungkin tiada apa lagi yang ingin diperjuangkan maka blogger tersebut mati akal dan tidak tahu hendak menulis isu lagi, atau Mat Senyum Kambing belum pandai menulis.

Perjuangan mahasiswa adalah untuk mahasiswa, berjuang tanpa rasa penat, berjuang tanpa rasa jemu, kebajikan yang hendak dicapai bukan untuk diri sendiri tetapi untuk generasi akan datang. Diantara pencapaian Aspirasi dalam peringkat nasional, Pemberian baucer buku RM200 dan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia. Nampak remeh tetapi memberi kesan yang besar kepada kita. 


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...